Przyprawa w płynie „Magia Lubczyku” nagrodzona!

„Magia Lubczyku” tradycyjna przyprawa w płynie BIO wyprodukowana przez Manufakturę Kulinarną Pod Lasem Pani Małgorzaty Wawrzusiszyn (zgłaszający i producent) otrzymała prestiżową nagrodę Targów Polagra Złoty Medal 2020.

Przyprawa tradycyjna w płynie „Magia Lubczyku BIO” to idealna eko-alternatywa dla popularnych produktów znanych marek, które nie zawsze mogą się pochwalić tzw. czystą etykietą.

„Magia Lubczyku BIO” wytwarzana jest wyłącznie z certyfikowanych surowców ekologicznych, a metody produkcji są skierowane na minimalne zużycie energii i jak najniższe wytwarzanie odpadów. Inspiracja ideą Zero Waste sprawia, że przyprawa jest ECO FRIENDLY pod każdym względem.

Sąd konkursowy pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Henryka Jelenia – z Instytutu Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, Kierownika Zakładu Chemii Żywności i Analizy Instrumentalnej, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu uhonorował pięć produktów wyróżniających się wysoką jakością i innowacyjnością. Wszystkie przyznane Złote Medale MTP są równoważne.

Obecnie prowadzony jest konkurs o Złoty Medal – Wybór Konsumentów, głosować na Magię Lubczyku można pod linkiem:

https://www.zlotymedal.com/pl/wybor_konsumentow-glosowanie/341/

Złoty Medal MTP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród na polskim rynku, która jest przyznawana – po wnikliwej ocenie ekspertów – innowacyjnym produktom najwyższej jakości.

Do konkursu o Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal MTP jest zatem  potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.

ZŁOTY MEDAL WYBÓR KONSUMENTÓW

Po werdykcie Sądu Konkursowego i przyznaniu Złotych Medali wybranym produktom, zaczyna się kolejny etap rywalizacji. Od początku 2012 roku, również przedstawiciele branży i konsumenci mogą w osobnym konkursie „Złoty Medal – Wybór Konsumentów” oddawać swoje głosy na najlepszy w ich opinii produkt targów.

PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI

Udział w konkursie o Złoty Medal MTP niesie za sobą wymierne korzyści promocyjne. To nie tylko możliwość podkreślenia unikatowości, wysokiej jakości i innowacyjności produktu lub usługi poprzez zamieszczenie logotypu Złotego Medalu MTP w materiałach promocyjnych. To również szeroko zakrojona promocja, którą w Waszym imieniu przeprowadzą Międzynarodowe Targi Poznańskie! Szacunkowa wartość Pakietu Medalisty to aż 50 000 PLN!

W tak zwanym „Pakiecie Medalisty” otrzymacie m.in.:

Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie

Prestiżowa statuetka Złotego Medalu oraz dyplom

Logotyp wraz z księgą znaku

Szablon reklamy promującej laureata

Stand A4 z logo Złotego Medalu

Duża naklejka z logo Złotego Medalu umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym

Kampanie kierowane do zwiedzających

Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, przewodniku targowym, vademecum, mapkach i planach, folderach dla Zwiedzających, cyklicznie w Poznańskim Magazynie Targowym. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa

Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji je promujących na stronach internetowych MTP (www.mtp.pl, www.zlotymedal.mtp.pl, i strony poszczególnych targów, media społecznościowe) wpis o laureacie Złotego Medalu MTP na profilu społecznościowym targów Oznaczenie laureatów Złotego Medalu na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów

Medaliści w mediach

Wideoboardy – kampania internetowa na ogólnopolskich serwisach informacyjnych: www.fakt.pl, www.biznes.onet.pl, www.forbes.pl. W sumie 250 000 odsłon na wszystkich serwisach.

Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych, najpopularniejszych i opiniotwórczych magazynów branżowych.

Kampania Telewizyjna promująca Konkurs o Złoty Medal MTP – w mediach ogólnopolskich, jako sponsor programu prognozy pogody w TVP INFO.

Kampania telewizyjna w mediach lokalnych – Poznański Magazyn Targowy – materiały z wybranych targów, ciekawostki, dotyczące innowacyjnych produktów i usług, które zdobyły nagrodę Złoty Medal MTP.

Wywiady z  laureatami Złotego Medalu – możliwość przeprowadzenia wywiadu z laureatem nagrody Złoty Medal MTP. Promocja laureatów na platformie MTP TV – w.ww.mtptv.pl oraz dalsza promocja na youtube.pl, stronach korporacyjnych i e mediach społecznościowych.

Gale i konferencje

Udział w uroczystej gali wręczenia nagród – prestiżowym wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, a także instytucji, stowarzyszeń i dziennikarzy. Zdobywcy nagrody Złoty Medal – Wybór Konsumentów dodatkowo biorą udział w gali  podsumowującej wszystkie edycje konkursów mijającego roku

Profesjonalne zdjęcia i film z gali wręczenia nagród

Głosowanie konsumentów

Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal – Wybór Konsumentów i możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych.  W plebiscycie łącznie oddano już ponad 335 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej oraz w specjalnych Strefach Mistrzów zlokalizowanych na terenie targów.

Interaktywna prezentacja zwycięzców na ekskluzywnych stoiskach – Strefach Mistrzów.

Pozostałe elementy Pakietu

Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych. Ekspozycja materiałów o nagrodzonych produktach w Centrum Prasowym MTP. Karta honorowa VIP dla wystawcy, którego produkt uzyskał tytuł Złoty Medal – Wybór Konsumentów. Upoważnia ona do wejścia na wszystkie imprezy targowe organizowane przez MTP, a także do wjazdu na teren targów. Wśród posiadaczy takiej karty znajduje się m.in.: prezydent RP, ministrowie czy korpus dyplomatyczny innych państw. Otrzymanie szczegółowy raportu medialnego – ok 1,5 miesiąca po targach. Poza świadczeniami promocyjnymi wchodzącymi w zakres Pakietu Medalisty, MTP w ramach działań Zespołu Targowych Usług Promocyjnych realizują odpłatnie na podstawie odrębnego cennika i zleceń dodatkowe działania promocyjne, które zwiększają obecność marki laureata konkursu podczas targów.

mat. zlotymedal.com.pl

 

 

Translate »